کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746827652 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317532 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

7 میلیون مشتری گلکسی نوت 7 به سمت آیفون 7 خواهند رفت

بعد از مشکلات پیش آمده برای گلسی نوت 7، سامسونگ 7 میلیون مشتری خود را از دست خواهد داد.

7 میلیون مشتری گلکسی نوت 7 به سمت آیفون 7 خواهند رفت

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛موضوع مشتری مداری و حفظ مشتریان وفادار برای همه‌ی کمپانی‌های اهمیت ویژه‌ای دارد. بارها اشاره شده است که طرفداران محصولات اپل یا به اصطلاح iFan ها به ندرت و به سختی تصمیم می‌گیرند موضع خود را تغییر داده و به سمت محصولات پلتفرم‌های دیگر بروند، حتی اگر بدانیم اپل برای سه سال طراحی آیفون را تغییر نداده است.

از طرف دیگر سامسونگ به عنوان رقیب دیرینه و سرسخت اپل، در سال‌های اخیر تلاش کرده با استفاده از قلم S-Pen، نمایشگرهای منحنی امولد و رابط کاربری تاچ‌ویز در کنار محصولاتی جذاب با قابلیت‌های منحصربه‌فرد، خریداران وفادار را به سمت برند خود جذب کند.

اما بعد از مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت 7 و اعلام رسمی توقف تولید این فبلت جذاب از سوی سامسونگ، میلیاردها دلار خسارت به صورت مستقیم و غیرمستقیم متوجه این غول کره‌ای می‌شود. مینگ چی کو، تحلیل‌گر KGI Securities که به طور ویژه روی محصولات اپل متمرکز است درباره‌ی آینده‌ی مبهم پیش‌روی سامسونگ می‌گوید تقریبا نیمی از مشتریان گلکسی نوت 7 در سال ۲۰۱۶ به سمت آیفون 7 مهاجرت خواهند کرد.

او پیش‌بینی می‌کند بین ۵ تا ۷ میلیون مشتری از بین ۱۲ تا ۱۴ میلیون نفری که قرار بود خریدار گلکسی نوت 7 باشند، به سمت پلتفرم آی‌اواس و مشخصا محصولاتی چون آیفون 7 پلاس با قابلیت‌هایی نظیر دوربین دوگانه قدرتمند جذب خواهند و شد و تعداد دیگری از خریداران نیز ترجیح می‌دهند به سمت گوشی‌های هواوی، پیکسل گوگل، ال‌جی و گلکسی اس 7 و اس 7 اج مهاجرت کنند.

این تحلیل‌گر بازار ادعا می‌کند بخش عمده‌ای از خریداران برگشته از این کمپانی، هیچ‌گاه به سمت سامسونگ برنمی‌کردنند و کاملا اعتماد و وفاداری خود را از دست خواهند و برخی به سمت iOS می‌روند. اما شاید گلکسی اس 8 بتواند معادلات را تغییر دهد که همه چیز به سامسونگ بستگی دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34129 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/07/27 تعداد مشاهده: 1913
سافت گذر